Villa Charlotte


kuchyně s jídelním koutem, obývací pokoj, pracovna, ložnice, dětský pokoj, pokoj pro hosta (sluhu), koupelna / Kitchen, Dining room, Living room, Study, Bedroom, Kids bedroom,

Vybavený
Downloady / Used downloads:
EA Store (zdarma/free): Eco set Renault, Den Země / Earth Day

Pozemek / Lot size: 25 x 25
Formát / Format: Sims3pack
Vyžaduje / Required: všechny dodatky (kromě Cestovní horečky) / All EP besides World Adventures



6 komentářů:

Visty řekl(a)...

pěkný dům Ivuss. taky se mi nějak zastesklo trochu po modernějším způsobu života. :)

Unknown řekl(a)...

jeee Vlasti mooc děkuju :)) Je to jen takový "nudila jsem se v práci" domeček, takže nic moc, ale už přes měsíc jsem nic nepostovala, tak alespoň něco :)) Mám postavený ještě jeden, řekla bych mnohem hezčí, jen ho vybavit (což mě nějak přestalo bavit) :(

Visty řekl(a)...

Tak ho nech prázdný. Taky pokaždé nevybavuji. Dělám to podle nálady. Spousty lidí si pak vybavuje i samo ;-)

Visty řekl(a)...

Jo a moc se mi líbí ten bazén za domem. Jóó mít takovej, tak si pískám. Právě, že v těch základech, tak to vypadá moc dobře. Úplně jsem dostala chuť něco takového taky postavit.

Unknown řekl(a)...

No právě že už je ze 3/4 vybavený, chybí jen dva pokoje a možná jedna koupelna, takže už ho dovybavím ať se můžu vrhnout zase na něco jiného :))
Tak to je pravda, mít takovej, tak si nestěžuju na nic :D Nejdřív jsem ho chtěla postavit v patře, ale to vypadalo příšerně tak jsem to nechala jen v základech a hned to vypadá zase trochu jinak :)
Vlasti tak do toho, určitě postavíš zase něco kouzelného :)

Visty řekl(a)...

Jak chceš, já když stavím větší dům , tak vždycky nechávám některé pokoje volné, protože se mi to pak zprotiví :D

Okomentovat


up