Golfový areál / Golf Grounds


Golfový areál je komunitní pozemek fungující jako Sportovní klub. Doporučuji nejdříve stáhnout praporky které jsou ve formátu packages a ty se jako sims3packy nepřibalují.

EA Store - zdarma/free: Den Země / Earth Day, Eco set Renault

Pozemek / Lot size: 64 x 64
Formát / Format: sims3pack
Vyžaduje / Required: Hrátky osudu, Po setmění, Showtime / Generations, Late Night, Showtime

4 komentářů:

Visty řekl(a)...

Moc krásný a hlavně je vidět, jak sis dala záležet na interiéru. Veliký potlesk :)

Unknown řekl(a)...

Vlasti moc moc moooc děkuju :)) Musela jsem si na něm dát záležet, když ta budova jako taková stojí za starou bačkoru :))

jarkad řekl(a)...

Moc se mi to líbí, a ani ta budova nevypadá tak zle. Interiér - skvělý!! Hlavně moc chválím skvělý nápad a je jedno, že to nefunguje jako klasický golfový hřiště. Připravila jsi na tomto pozemku simíkům i spoustu jiných činností! Nudit se určo nebudou. Tlesk /mockrát/ ♥

Unknown řekl(a)...

Já mám z těch Vašich komentářů vlhký oči holky, fakt mě tohle moc dojalo a hrozně MOC Vám oběma děkuju!!

Okomentovat


up